|
tja Alihoppa. Jag är en glad kille som heter Jakob och är 14 vårar och bor i ett litet samhälle som heter vårgårda.(Där det inte händer nånting):P Jag går i en skola som hetter Gullhögsskolan och ska börja åttan till hösten. TF2 hittade jag genom en kompis och blev helt galen i det. Jag har spelat i ganska många klaner. Tex. JKD , [Mixed] med flera. Där har jag mest spelat solly men är också hyfsad som demo och scout. Jag har spelat i ungefär 1 år. Kanske lite mer. Jag är aktiv och spelar gärna pcw. Ni kan nå mig på:http://steamcommunity.com/id/Didgi eller adda mitt steam namn: Jakkodog. Jag vill joina denna klan för att ni verkar väldigt trevliga och goa mäniskor och att ni även är väldigt bra på att samarbeta:) Har även spelat nån enstaka pcw med några utav er. Man skulle ju berätta nån historia om sig själv så det blir en kortis om när jag var liten:D
När jag var liten så hade min pappa lämnat en snusdosa öppen i sitt rum( ) och då såklart så kommer lilla jag och jag undrar ju såklart va detta är för nått. Så jag börjar käka det. Så det sluta med att jag låg på akuten:)
Hoppas ni tycker jag ser trevlig ut:D
MVH Didgi/Jakob
PS: Ursäkta stavningen kan blivit nått fel.
|
|